Monday, January 24, 2011

Program Titian Kasih Murid Tahun 6/2011







Program ini telah diadakan pada hari Sabtu, 22 Januari 2011 di Dewan SK. Teriang, Endau, Johor. Majlis tersebut bermula dari jam 8.00 pagi lagi dengan kehadiran terdiri daripada murid-murid tahun 6, ibu / bapa / penjaga murid tahun 6 serta sebahagian guru SK. Teriang. Sebahagian lagi guru berada di dalam kelas bagi menjalankan aktiviti p&p memandangkan hari tersebut merupakan hari ganti persekolahan untuk cuti Tahun Baru Cina nanti.

Di antara pengisian program pada hari itu adalah pembentangan program kecemerlangan UPSR oleh Guru Besar, Pn. Maimon binti Ismail, Laporan Prestasi Murid Tahun 6 melalui TOV/ ETR oleh GPK 1, En. Rahmat bin Hj. Abd. Karim, Ikrar Murid Tahun 6, Ikrar Ibu Bapa / penjaga Murid Tahun 6, Sesi Dialog bersama Ibu Bapa / Penjaga Murid Tahun 6, dan Ceramah Motivasi untuk Murid, Ibu Bapa /Penjaga dan Guru-guru yang disampaikan oleh Ustaz Nazaruddin bin Hj. Abd. Kadir, Guru Besar Sekolah Agama Pulau Aur, Mersing.

Pihak sekolah amat berpuas hati dengan jumlah kehadiran ibu bapa pada hari tersebut. Pihak ibu bapa pula mengucapkan terima kasih kepada pihak sekolah kerana dapat menganjurkan Program Titian Kasih Murid Tahun 6 ini demi kecemerlangan anak-anak mereka di dalam peperiksaan UPSR 2011 nanti. Program yang mendapat kerjasama PIBG SK. Teriang ini juga diharapkan dapat memberikan gambaran awal kepada pihak ibu bapa tentang program-program yang bakal dilaksanakan oleh pihak sekolah khusus untuk murid tahun 6 agar perjalanan setiap perancangan yang dibuat kelak mendapat kerjasama yang baik oleh ibu bapa / penjaga murid.








No comments:

Post a Comment